Gå til innhold

Norbond AS

Ranger emnet


NSXer

Anbefalte innlegg

Driver med et par oppussingsprosjekter på hobbybasis, og har handla litt hos dette firmaet de siste par årene.

 

Norbond selger produkter og verktøy for overflatebehandling, som lakk, grunning, lim etc. Hovedkundene er industri, men det er altså mulig for enkeltperson å bestille derfra. Sjekk http://www.norbond.no

 

De har en super service (også til en mikrokunde som meg) og produkter med topp kvalitet. Blant annet er grunningen de selger ("lastebilgrunning") lett å jobbe med for en som ikke har altfor mye erfraing med lakksprøyta. Jeg skal nå prøve meg på pulverlakkering for første gang, og fikk levert et par farger i 5 kgs størrelse. Regner med det holder til det meste av deler på Honda N600-prosjektet.

 

De blander ikke fargekoder til bil, men har et utvalg på flere tusen RAL/NCS-farger, også på sprayboks.

 

:win

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken lakken eller grunningen dei selger er lastebil lakk/grunning, men industri lakk/grunning med kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning i følge deres egne opplysninger om produktene

:nono: Det er en grunn til at jeg satte det i "", men jeg ser ikke forskjellen på "lastebilgrunning" og "kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning".

 

Egentlig bare en annen måte å si at det er en litt mer tyktflytende grunning som er litt lettere å jobbe med for oss som ikke er proff med sprøyta. ;-)

 

Budksapet er uansett at de er fantastisk på service og oppfølging av selv de minste kundene.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nono: Det er en grunn til at jeg satte det i "", men jeg ser ikke forskjellen på "lastebilgrunning" og "kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning".

 

Hehe rekner med at det er måten å skrive teksten på du ikke ser forskjellen på, men produktmessigt er det stor forskjell, at det står at det har kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning betyr ikke at det har samme egenskapene, eller oppfører seg på samme måten som lastebillakk/grunning.

Og der er stor forskjell mellom lastebillakk/grunning og industrilakk/grunning med kvalitet tilsvarende lastebillakk/grunning, der er grunner til at lastebil verksteder og påbyggere bruker lastebillakk/grunning og ikke industrilakk/grunning

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår