O`Røss Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hei! Jeg trenger fjærbein til begge sider foran til min 1986mod 360GL kombi. Disse viser seg veldig vanskelig å få tak i, har sjekket på volvo, meca, biltema, mekonomen osv. Har også sjekket div. bilopphøggerier, men er generelt lite å få tak i i god stand. Noen som veit hvor jeg kan få tak i fjærbein? Evt. noen som har noen brukbare liggende som jeg kunne kjøpt? Skulle absolutt hatt tak i så fort det lar seg gjøre! Takker for alle svar. Siter 86` Volvo 360 75` Volvo 244 DL 80` Volvo 244 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 http://www.bcb.no ? http://www.vccn.no 360power og de andre eurovolvo-klubbene? .uk har et visst miljø iaffall. Jeg gjetter på at det er fjørskålene dine som er rustne? Sjekket om du får kun de? Tilpasse noe fra Golf eller annen Volvo? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O`Røss Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 takker for svar. Har sjekket på bcb, men ikke på vccn. skåler, dempere og fjørene har jeg fått tak i nytt. men må dessverre ha begge fjørbeina også, da disse er ferdige (rust) Siter 86` Volvo 360 75` Volvo 244 DL 80` Volvo 244 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Har en hel delebil hvis dette er av intersse? minimalt med rust, nesten ikke noe i det heletatt. men vil ikke selge noe løst enda:P 4000,- Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O`Røss Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Har en hel delebil hvis dette er av intersse? minimalt med rust, nesten ikke noe i det heletatt. men vil ikke selge noe løst enda:P 4000,- Har sendt deg en PM. Siter 86` Volvo 360 75` Volvo 244 DL 80` Volvo 244 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92preben5 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Er veldig inntressert i å kjøpe deler bare ^^ send meg en PM om du er intressert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92preben5 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Har sendt deg en PM. er veldig inntressert i å kunne få noen deler av 360en din! :) send meg PM om du er inntressert da h ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg