audimarius Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Har fått skaffa meg en ny bil nå, etter at min forrige Audi gikk dukken i noen busker. Har et kjapt spm til å begynne med: Hvordan er det å montere åpent luftfilter på turbomotoren i forhold til vanlig 1.8? Trenger jeg å kjøpe sånn adapter som jeg måtte på 1.8? Eller er det bare å klemme på et filter? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg hadde tideligere et bilemafilter på min som jeg bare skrudde til på lmm'n. Men nå har jeg et bsr luftfilterkit med varmeskjold. Annbefales da turboen gir i fra seg mye varme. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audimarius Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hadde du kun luftfilter da? Eller hadde du med det adapteret som man også får kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Kun luftfilter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audimarius Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Da har jeg fått klemt på luftfilteret :) Ble ganske kul lyd i forhold til før. Eneste problemet nå er at motoren står i deler etter at toppakningen har ryki. Utrolig kjedelig, men er ikke annet å gjøre enn å skru! Skal prøve å få lagt ut noen bilder + info om bilen i løpet av morgendagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audimarius Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Den dritten som sitter på toppen av luftfilterboksen. Hva er det egentlig? Og er det noe stress å la den være i friluft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Tenningsmodulen det, prøv å monter den så den står fast bare. Og helst ikke et veldig varmt sted. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg