haus123 Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 For å fylle på olje på bakakselen på en w124. Er det den 14 mm braco skruen mitt på venstre side av klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Er vel likt som på 123, så då er det den midt på klokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Korrekt, husk på at det skal spesialolje på ASD-aksler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Har nettopp bytta olje på min bil, måtte bytte drivaksel pga ulyd. Men må nok snart bytte igjen då den andre drivakselen er gåen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 ASD finnes vel kun på 124 og 201, og muligens noen ytterst få 126. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 jeg lurer også på hvordan braco dette er. fant du det ut? jeg har ulelyd i bakakslen. det er sjekket at det ikke er hjullager. forje eier sa han hadde fylt ny olje på klokka, men trur jeg skal bytte likevell. noen som vet hvor lenge man kan kjøre før bakakslinga tar helt kveld? å kansje hva er det som uler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 Uling er som ofteest lager i klokka, emn kan og være mellom kronhjul og pinjong, kan bli bedre ved overhaling/lagerbytte, men mest sannsynlig ikke stille, prøv korrekt olje med orginal oljetilsetning mot støy. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg