dyngman Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hmm får satse på at det var en dårlig spøk Felge:ssip: må nok først fikse førerkort før jeg fliser noe soom helst men skal nok flise deg ganske greit i hvertfall:D :D Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 host, håper det var en dårlig spøk jaha:usa: Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 vist du bur i bergens området så kan du kjøpe lakk på bilxtra. dei har ein lakk som heiter "auto-k" som er til bremsana. den holder godt som f'en. eg pussa kaniplana med ein stålbørste og vaska med isoproanol og rødsprit. lakka på fire strøk og dei fire støka er der enda. eg har enda ikkje sett ein rustflekk på kaniplana på snart 1år. auto.k er tingen og koster under 100-lappen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 lurifaks/dyngman: jeg har helt like felger på caben min, men veit ingenting om de.. fortell meg åssen felger det er osv da :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by jettamaster vist du bur i bergens området så kan du kjøpe lakk på bilxtra. dei har ein lakk som heiter "auto-k" som er til bremsana. den holder godt som f'en. eg pussa kaniplana med ein stålbørste og vaska med isoproanol og rødsprit. lakka på fire strøk og dei fire støka er der enda. eg har enda ikkje sett ein rustflekk på kaniplana på snart 1år. auto.k er tingen og koster under 100-lappen. yes høres bra ut det tror jeg får ta turen opp der i morgen og skjekke ut forholdene og se om det er noe for meg. Noen her som har noen formenign om hvilken farge som vil ta seg penest ut på golfen min elle? Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by metz lurifaks/dyngman: jeg har helt like felger på caben min, men veit ingenting om de.. fortell meg åssen felger det er osv da :D Tja vet egentlig ikke så masse om felgene jeg heller men kunne vært artig hvis noen hadde noe info om de og slikt...;) Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg