illusion Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Rå Opel Calibra Turbo 4x4 til salgs: For meir informasjon og bilder: Sjekk ut: http://www.illusion.datanerd.net/Calibraturbo.html illusion@home.no 47400753 Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 mod? km.stand? ca pris? innbytte? rust? Tja, var vel det..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 km stand: 225.000 Rust: nei mod:1992 inbytte: hvilken bil er det snakk om? pris: ca 140.000 Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Prisen er vel noe stiv, for biler som er nyere og har lagt mindre km.stand til rimeligere penge enn dette.. Men dette er seff opptil selger å bedømme..;) Har gammel sj413, skal ikke ha så dyr bil uansett, er garantert noen som spør om innbytte osv. Da er det greit å få det med tidlig i tråden..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by illusion Rå Opel Calibra Turbo 4x4 til salgs: Rå bil? Rå pris, spør du meg. Du får ikke 40000kr for litt styling og en skulderpute. Jeg ville ikke gitt så mye over 100000kr for den der. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 !hundreogførtitusen! hjelpe og trøste for en pris! BTW: har hørt mye rykter om at det bare er problemer meg 4*4 turbo modellen av calibra jeg, sant? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by ehrnst !hundreogførtitusen! hjelpe og trøste for en pris! BTW: har hørt mye rykter om at det bare er problemer meg 4*4 turbo modellen av calibra jeg, sant? Er vel 4 hjulstrekken som er problemet. Fordelingskassa tåler ikke effekten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Rieger Er vel 4 hjulstrekken som er problemet. Fordelingskassa tåler ikke effekten.. etter hvor mange km vil du få problemer med dette a? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by ehrnst etter hvor mange km vil du få problemer med dette a? Vet ikke. Men det er bare det jeg har hørt fra opel-mekanikere i tr.heim. (Vi hatt opel'er så lenge jeg kan huske..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 vet at prisen er veldig høg... heh. la den ut for en kamerat.. tror ikke han forventer så mye for den nei... han sa jeg skulle begynne på en høg pris.. ;) Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by ehrnst !hundreogførtitusen! hjelpe og trøste for en pris! BTW: har hørt mye rykter om at det bare er problemer meg 4*4 turbo modellen av calibra jeg, sant? etter hvor mange km vil du få problemer med dette a? Er ikke alle det er problemer med da. Det største problemet (for meg hvertfall), er fordelinga. 90% på forhjula, og 10% på bakhjula. Så vil den fordele mer bakover, hvis det skulle trenges. Hvis den ikke er overhalt, byttet eller blitt tatt veldig godt vare på. Skal du ikke forvente så veldig mye mer av den etter 225000km. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Va litt dyrt detta her bjørn arve! :op Men står de ikkje OZ felgar på an? ellår e de barra fake? Leste du hadde problemer me Turbo`n?.... Blei de dyrt elle? *off* jaj. hilsen ein fettår fra sveio :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg