himamekkn Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 har ein passat 1997 mod. og den har desse feila som mangen andre har slik som att ikkje dei elektriske rutene, og speila ikkje fungerer. ruta på førerdøra fungerer men ikkje noko anna. men kva er det egentlig som jer att det slutter å virke? kva kan være galt? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 det er mest sansynelig lednings nett fra kalloseriet til døren brudd i ledninger Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Når jeg kjøpte passaten min så funket heller ingenting av det elektriske i dørene mine! så jeg skrudde opp og sjekket, Ingen ledninger var koblet i :P Han som hadde biln før meg har drevet å styrt inni dørn. Kansje du skal sjekke dette du og! ;) Kan hende, man vet aldri :) Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg