karl92 Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hei. Jeg kjører en BMW 523I 1996 modell. I dag når jeg parkerte la jeg plutselig merke til en rød varsel lampe på dashbordet. Tror det har noe med bremsevæske eller bremser og gjøre. Det er en rød lampe, en sirkel med et utropstegn inni og en slags parantes rundt sirkelen. Er dette bremsevæskenivået som er lavt? Og isåfall er det bare og flle på bremsevæske og så er det ok? Jeg trodde ikke slikt skulle skje. Takk for svar! :D Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Denne skulle vel ligget under Teknisk? Men dette er nok indikatoren for slitte bremseklosser, enten foran eller bak. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg