volvo-r-sport Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Hej! Noen som vet om det er mulig? Dvs om drivlinja passer over på en vanlig lancer typ 96-00 mod? Og hvordan er mitsubishi norge mtp ombygging, må jo få papirer derfra. Ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Uten at jeg er så veldig kjent med Lancer så lurer jeg på hvordan du har tenkt løsningen med mellomaksling bakover? ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Det er vel omtrentlig det han spør om, om drivlinja passer over. uten at jeg vet noe, så mener jeg at man får "vanlig" lancer med 4WD også, så mulig det er en stor skrujobb bare. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Stasjonsvogn ble levert med 4x4.. Er en i norge som driver med dette prosjektet nå. Han har vel en fot innafor når det kommer til godkjenning, men jeg sier ingenting sikkert. Mitsu er noen idioter når det kommer til papirer og understell, desverre. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Mest om drivlinja passer på en vanlig lancer, selve godkjenninga skal jeg nok få krangla meg til. Hvis det er mulig å gjøre uten å bytte halve gulvet på bilen så blir det snakk om å rense en norsk gubbebil, brenne restene bak låven og montere over alt fra en jdm evo. Men ingen som vet om det går å bygge om en vanlig lancer til 4x4 og om dette passer overens med evo delene? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasoie Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Det vil ikke passe nei. Vanlig Lancer sedan har ikke tunnel til mellomaksling. Kun Lancer stasjonsvogn var levert med 4x4 (Med stiv bakaksling). Siter -I have an idea so good its retarded. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Gjelder det alle generasjoner? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Er jeg som bygger fra vanlig lancer til evo. Kjøpte meg en stv 95 model. Alt hittol har passet bra. Man må bruke den orginale bakstillinga med stivaksling. Det blor morro å se hvor lenge den holder. Men det er samme bakaksling som kommer på libero gt og den kommer med 214hk orginalt så litt tåler den. Men som sagt så er ikke dette et vanskelig bygg så lenge man har skrudd litt før. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Så må man bygge om at man får skivebremser bak. Ledningsnettet fra japan er speilvendt av det som er her så det er litt jobb å legge opp. Jeg skal da i tillegg bygge om navene slik at boltesirkel blir 5.114.3 så jeg får på de riktige felgene. Jeg hadde en evo 2 som donor bil og både karosserideler og motor/driverk har passet bra hittil. Skremmende å se hvor likt ting er. Var for eks samme dim på mellomaksel og drivaksel, men dog ikke samme delenummer. Så er bare å sette i gang folkens. Sjekk ut tråden min på mitsu klubben sine sider. Kommer med en saftig oppdatering der snart :) Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 hei, tar opp igjen dette temaet da jeg og sikkert trådstarter føler at det spørsmålet som i utgangspunktet ble stilt ikke ble besvart. Jeg lurer på akkurat det samme da jeg har en evo 4 i bra stand og sitter med akkurat samme tankene.. evo 2 blir noe annet da denne har helt annen motor og div... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg