Red_hot Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hjelp MÅ ha katalysator snart! noen som kan selge meg en doch katalysator? Siter Lykkelig eier av en Ford Sierra 2.0L i CLX, 91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggemann Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hva med en universal kat fra Torshov Bilrekv. til 1300,- ???? mvh Ragge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red_hot Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 potta mangler bare en org kat. det er bare festa et rør der som støtte, gidder ikke å kødde med sveising... Siter Lykkelig eier av en Ford Sierra 2.0L i CLX, 91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggemann Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 D spørs jo hvor mye en ny/brukt org. kat koster da ??? Men Eksos Svendsen tar vel noen hundringser for å sveise på flenser av en universal kat..... Sjekket til min Audi og for kat. inkl. montering kom det på litt over 4 lapper..... Jeg ville satset på en universal..... :D mvh Ragge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red_hot Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Brukt koster ca 1000 lappen, og den virker hverfall som den skal med hensyn til utslipp osv, gidder ikke å kødde med bilen opp og ned fra biltilsynet der pga en kat... Ingen som har ?? Siter Lykkelig eier av en Ford Sierra 2.0L i CLX, 91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg