tommyostli Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 er det ingen som har lexus bilder eller Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 hvaslags bilder er du på jakt etter? Bilder av bilen eller stylet eller ? http://www.autoindex.org/model.plt?no=1542&ass= <-- en del bilder der (PS: er fortsatt forbanne over at ikke RS200 selges som lexus .. 4wd utgaven også .. ):mad: Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 hvis det er noen som har noen,, styla eller hva som helst.. må jo få se om det er noen i norges land som har noen som er fine Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 se på finn.no eller Autodb.no .. lykke til å finne noen stylet .. det er det lite av i norge (finnes jo de mes TTE grill og fanger .. men de er det heller ikke mange av ) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 vet at det kommer en c-west stylet lexus is 200. Med et stort alpine multimedia anlegg, 19" og zex lystgass. Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 fete biler det der..er vel ikke mange som har noe særlig styla\trimma lexuser her i norge tror jeg.Bra bilder!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is200 Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Er heldig og disponerar familiens is200 i blandt. Herlig bil, masse klasse, masse sport (bakhjulstrekk, skulle hatt litt meir hk..) Er vel eit fåtall is200 i landet generellt. Eg veit om 3 i sogn og fjordane. Her er vel norges råaste is200 (kompressor, 215-220 hk; til salgs på autodb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 er flere IS200 med TTE kompressor tilsalgs i norge .. og snart imporeter jeg den råeste .. 2liter R4 med 210 orginalt! :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Kebab gud er flere IS200 med TTE kompressor tilsalgs i norge .. og snart imporeter jeg den råeste .. 2liter R4 med 210 orginalt! :P Med rattet på 'gal' side i presume? ;) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by @lpher Med rattet på 'gal' side i presume? ;) @lpher venter bare på prisen for ombygging :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Kebab gud venter bare på prisen for ombygging :P Cool :) Når får du bil da? :) ...og skal de transplantere ett IS200 dash eller? Hmm...come to think of it...denne bilen ber jo om å bli importert fra RHD land og konvertert den jo!! :D Menne...det var det med tilgangen på kræsja IS'er da :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 For å si det slik .. jeg er lærling... og fatting .. men jeg har ikke lenge igjen før jeg tar fagbrevet. og da (forutsett at jeg får jobb) så skal det importeres .. hvis jeg får en garanti av de jeg jobber hoss nå at jeg får jobb etter læretiden er over ..så kan det bli så tidlig som sensommeren ellers blir det rett over nyttår slik som jeg har forstått det bruker de orginal deler.. som de bestiller fra merke forhandleren (eller no) Lurer egentlig litt på hvormye man måte ut med for bare motoren .. hadde sikkert vert gøy å satt den i en MR2 :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Åhh, is200 er deilige biler *vil/skal ha* så en rosa med stor vinge og svær potte i aiga napa for 2 år siden, helt sjæfyummy Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Deilige biler det der. Går en slik en på nesodden her jeg bor. Kjører forbi huset til de som eier den på vei til og fra skolen. Peeeeen bil.... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg