Gå til innhold

legg ut noen bilder a

Ranger emnet


tommyostli

Anbefalte innlegg

hvaslags bilder er du på jakt etter?

Bilder av bilen eller stylet eller ?

 

http://www.autoindex.org/model.plt?no=1542&ass= <-- en del bilder der

 

(PS: er fortsatt forbanne over at ikke RS200 selges som lexus .. 4wd utgaven også .. ):mad:

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er heldig og disponerar familiens is200 i blandt. Herlig bil, masse klasse, masse sport (bakhjulstrekk, skulle hatt litt meir hk..) Er vel eit fåtall is200 i landet generellt. Eg veit om 3 i sogn og fjordane.

 

Her er vel norges råaste is200 (kompressor, 215-220 hk; til salgs på autodb.

388496-bilde1-dscf0001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Kebab gud

 

venter bare på prisen for ombygging :P

 

Cool :) Når får du bil da? :)

...og skal de transplantere ett IS200 dash eller?

 

Hmm...come to think of it...denne bilen ber jo om å bli importert fra RHD land og konvertert den jo!! :D Menne...det var det med tilgangen på kræsja IS'er da :)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik ..

jeg er lærling... og fatting .. men jeg har ikke lenge igjen før jeg tar fagbrevet.

og da (forutsett at jeg får jobb) så skal det importeres ..

hvis jeg får en garanti av de jeg jobber hoss nå at jeg får jobb etter læretiden er over ..så kan det bli så tidlig som sensommeren

ellers blir det rett over nyttår

 

slik som jeg har forstått det bruker de orginal deler.. som de bestiller fra merke forhandleren (eller no)

 

Lurer egentlig litt på hvormye man måte ut med for bare motoren ..

hadde sikkert vert gøy å satt den i en MR2 :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige biler det der. Går en slik en på nesodden her jeg bor. Kjører forbi huset til de som eier den på vei til og fra skolen. Peeeeen bil....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår