hallvardr Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg trenger nye bremseskiver og bærearmer foran, og lurte på hvordan kvaliteten på biltema sine skiver er? finnes det andre rimelige skiver som jeg heller bør vurdere? Og bærearmene, har lest noen plasser at en finner oppgraderte, eller sterkere el. tips til gode deler der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 tror jeg går for skivene fra biltema, skal visst være lik brembo skivene og produsert på samme plass, så da bør det jo funke. men bør vel skifte klossene også, noen som har annbefalinger der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg kjøpte både klosser og skiver fra Mekonomen til min B5. Var Brembo skiver, og Mintex klosser. Fungerte helt greit uten at det kostet alt for mye. Finnes oppgraderte bærearmer ja. Såkalte "heavy duty" hvis du skal kjøpe fra eBay. Ellers koster det 2-300kr for to nye normale armer derfra. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimlock Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Er enten en kar eller et firma som selger forsterket bærarmsett inne på finn.no som er til audi a4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 ser ut som han på finn kjøper på ebay og selger videre, så da blir det nok billigere å gå rett på ebay. var ganske greie priser i tyskland da. men ikke så mnage sett som var forsterket der. Er det stor forskjell på de som er forsterka og ikke eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg