SinGTurbo Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har en MB 190E Aut med en 2.3 liters motor fra en 230 Bilen sveiv greit helt fram til i stad.. Da jeg skulle ut å kjøre etter bilen hadde stått i ca 2 timer så ville den ikke starte igjen. Jeg sjekket pluggene som var greie, hadde ute luftfilter og blåste gjennom det osv.. Tok av bensinslangen og bensinen kom greit fram. Da jeg satt på slangen igjen fikk jeg startet bilen litt og holdt den på tomgang.. Prøvde litt fram og tilbake ved å ta av slangen og fikk kjørt bilen 100 meter men så ville den ikke mer.. Noen som har noen innspill til meg? Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 kommer det noe form for ettertenning? kan det være fukt i fordeleren? dårlige pluggkabler? alt det "vanlige" når en bil ikke starter rett og slett:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Det kommer i noe ettertenning, men jeg skal prøve å ta opp fordeler å blåse rent. Kan nevnes jeg vaska bilen så mulig noe har skjedd der.. Men fikk start etter jeg vaska og kjørte en tur uten å merke noe til det før jeg skulle ut å starte den igjen et par timer etterpå.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hører du bensinpumpa når du skrur på tenningen? Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Jepp, og bensin kommer fram.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Kikket litt til på bilen, men den vil fremdeles ikke svive.. Kan det være noe elektronikkfeil som kan gjøre det? Meget spesielt med tanke på at bilen har svevet helt fint og plutselig vil den bare ikke svive lenger.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 http://mercedes-190.co.uk/topic/6581126/1/ Veldig bra forum, du kan også søke etter mer. Har du sjekka ovp releet? Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes-Benz190E Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 husk at bensinpumpa di kan få møkk i seg og det forsvinner ikke med det første, men det som skjedde med meg var at jeg fikk vann i systemet, men siden det var så varmt så dampet det bort og da virket bilen litt til, men så døde den bilen. Hvis du hører bensinpumpa da er det rett rundt hjørne med å ryke da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Våte plugga når du tjinna? Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes-Benz190E Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 hvordan høres motoren ut da når du starter? Viktig spørsmål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Problemet er løst for ei god stund siden, og bilen er solgt så ikke vits i å oppdatere noe mer her.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg