ZeroIx Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kjøpte Komponent høyttalere nede i tyskland for ikke så lenge siden. Tenkte jeg skulle montere det i bilen. Men så fant jeg ut at diskanthøytalenre er jevligt store forhold te de orginale jeg har i bilen min, golf 4. Det passe jo rett og slett ikke til dekselet som den skal være i. Det er 6,5" str Noen som har noe tips til jeg kan mikse det til ? kjøpe nytt deksel eller bore større hull ?:S Den der koblingsboks du pleier å få med når du kjøpe Komponent høyttalere. Sånt du ska koble til den så den videre til ett eller annet. Hvor skal den plasseres hen ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Diskanten er vel plassert oppe ved spegelen på golf 4? Eg rekner at modifisering av det dekselet skal gå greit. Du bestemmer kor delefilteret skal plasserast. Er berre å finne ein plass det Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshii Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Heisan:) har golf 3 å jeg tok å putta dele filtrene under baksetene. på hver sin side. funker perfekt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroIx Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Prøvde å sette den inni døra, men det var det veldig trangt, Ser ut som den må vær inni der med dashbordet.. off, trekke enda lenger ledning inn og alt det der styre.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg