lancer fan Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hei folkens! Jeg har en 1994 mod lancer, og jeg lurer på om det er mulig å sette inn noen 17" dekk istedet for de 16" som står der nå? Vil det være nok plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lancer fan Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Til alle dere der ute! Vet dere om det er mulighet for å "lage" et soltak på min lancer 1994 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lancer fan Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Noen som vet ca hvor mye det vil koste å lakkere om en 94 modell lancer gli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lancer fan Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hva mener dere om lancer 94 mod, med svart panser og resten, en fin ny rødfarge? Faarlig eller hva? Har hørt at man kan klistre på en slags film, på panseret, for å beskytte mot steeinsprut. Likner veldig på karbon panser, noen som vet om det er mulig å få kjøpt noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Det går veldig fint med 17". Null problem. Dog litt subbing om du ikke har stivt understell. Må påberegne deg og valse hjulbuene (Bak) Lakk kan du få alt fra billig til dyrt.. Kommer akkurat ann på hvor bra resultat du vil ha, hvordan type lakk samt hvor mye/lite du kan gjøre av forarbeid selv.. Det er ikke folie du har hørt om? Og "lage" er soltak er nok ikke enkelt. Det "letteste" er nok og skjære ut av takete og sveise inn et soltak hentet fra en annen lancer. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg