Raatentaa Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Skal skifte toppaknigen på Golfen min og har skrudd av alt til jeg kom til strekkboltene på toppen, der ere XYZ bolter, men i hvilken dimensjon, håper på rask svar... MVH Råttentå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 rask og rask tilbakemelding.. men XYZ? hva er det? tenker du med XZN jeg (innv 12kant. også kalt triple-square) uansett. så er dette XZN12 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raatentaa Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 XZN ja, var litt for rask da, Var nr 12 jeg brukte også, gikk fint å skifte toppakningen. Fikk bedre trykk i kjølesystemet at radiatoren begynte å lekke... så nå trenger jeg radiator :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg