Gå til innhold

Frostvæske lekker inne i bilen under hanskerommet. Video av problemet medfølger.

Ranger emnet


Ashen

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Fått kjøpt gammelbilen av pappsn, en Audi A6 2.6l

Første gang registert 1996.

Automatgir

 

Er en KONGEbil av dimensjoner :)

Det er en del ting som må fikses på den, men akkurat nå så er det spesielt en ting som har all min fokus:

 

Det lekker frostvæske/kjølevæske inne i bilen.

Hvis dere går inn på youtube-linken litt lengre ned, så har jeg filma problemet. Dette gir kanskje bedre informasjon om hva som er galt.

 

Det hele starta for litt over 2 uker sida.

Fylte på mer væske pga. lampa startet med å lyse å blinke.

Fylte opp til max nivå, og hadde ikke noe mer problem før det begynte å lyse igjen for noen dager siden. Det var da jeg oppdaga lekkasjen i det fremre passasjersetet.

Var en "dam" av væske som hadde samla seg, og jeg måtte bruke 2 håndklær for å få det bort.

Så nå lurer jeg på om det er noen smarte folk som kan hjelpe meg med problemet her.

Jeg er ikke flink med bil, langt ifra. Kan fylle på div væsker å skifte hjul, "that's it" :-s

 

Her er videon av problemet:

http://www.youtube.com/watch?v=cuLTXSHEr4k

(Kan ta litt tid før youtube har godkjent videoen)

Takker for all hjelp! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du skal få gjort dette på merkeverksted kan det garanteres at det vill koste flesk!

Her må du mest sannsynligvis av med deler eller hele dashbordet. Visst du ikke klarer å kun få ut hanskerommet å se hvor lekkasjen kommer fra...

Tips, hør på ditt nærmeste merkeverksted om dem har vært borti at det leker væske ned i hanskerom på Audi tidligere? Dem har helt sikkert vært borti dette tidligere og kan anbefale hva som må gjøres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår