asona_er_best Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hei, jeg trenger litt hjelp her, girkassa mi røyk i går. det går ann å kjøre bilen men det er akkurat som om den ''glipper over noen hakk'' og det uler og skriker som om jeg skulle tatt t-banen. Bilen det gjelder er en 1998 Polo 1,4 Manuel 5trinns fant på sidene til norsk bildelesenter åssen jeg skulle finne den merkelappen bak i bilen hvor det står åssen type girkasse jeg har.. jeg har en DKF girkasse, det jeg lurer på er følgende: Må det være DKF kasse? Er det noen andre typer jeg kan bruke? evt andre VW jeg kan ta girkasse fra? Hjelp mottas med takk, jeg er nødt til å ha bilen i orden for ellers sliter jeg stort med å komme meg på jobb :( Med vennlig hilsen, Daniel Bruer Larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hei. Har samme bil med samme problem... dvs jeg har nå satt i ny kasse... men før det fant jeg ut fra en nettside at du også kan bruke FFR, DXP, DQW. Alle disse går visst overens med DKF. Men jeg ville vel tatt med den gamle kassa og sammenlignet slik at du ser at ting er likt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg