Gå til innhold

Toppspeed's JDM 360

Ranger emnet


TOPPSPEED

Anbefalte innlegg

Heisann ja! tenkte jeg kunne lage en liten tråd om bilen min her, siden jeg ser det er flere fine 300 serier her. Lager den mest for å få hjelp, og for å selv følge med på hva jeg har gjort:D

 

Er ei stund siden jeg og en kompis tok den lange turen for å hente en frontkolidert vovlo 360, og straks jeg så bilen var jeg fortapt, makan til råå bil!

 

imag0082t.jpg

 

Tok så bilen med hjem for å finne ut at det ikke bare var kosmetisk bilen var skadet, men forstilling hadde fått seg en trøkk, så da måtte jeg ha en dele bil:D det måtte jeg ha hatt uansett hehe:P

 

imag0087w.jpg

 

Så når delebilen var på plass, så ble det fort byttet ut deler til den andre bilen:D

 

imag0094p.jpg

 

Satte så delebilen på bukker for å ta av bakaksel og girkasse. der ble den stående ei stund, og fikk smake ei saftig helg med fylla:P alt ble knust med tømmerstokker hehe

 

imag0173v.jpg

 

Kjøpte så en delebil til, den hadde org. vinge ogs følgte det med 5set felger. resten var det bare å kaste, siden den hadde hatt motor brann, har ikke bildet av den.

men av min med vinge osv.

 

imag0190.jpg

 

er på utkikk etter nye felger, men lommeboka tillater det ikke akkuratt nå, men er greie nok til å spoles ut:D

 

Monterte så nye baklykter fra en volvo343, dette viste seg å ikke være så lett som jeg trodde, så alt måtte kobles på nytt, samt at jeg måtte lage nye skiltlys.

 

imag0224k.jpg

 

så en dag jeg satt hjemme å jkeda meg, fannt jeg ut at jeg skulle ta an de stygge gummi listene på siden, dro de rett av, men alt limet satt igjen. dro på biltema og kjøpte en varmepistol, måkapå, men fjærnet ikke bare lim, men også lakk. så fannt da ut at jeg skulle hellakere bilen. så beggynnte straks å pussened bilen.

 

imag0238.jpg

og ja,alt blir gjort i den kembo svææære garasjen:D

 

og vips så så bilen slik ut:D

 

disse1.jpg

disse.jpg

imag0251.jpg

 

Videre planer nå er å få bilen godkjent. men frykter at toppen har gått, men dette kommer ikke til å fikses før bilen er godkjent. da blir det motor bytte, antageligvis en B230A

 

Justerte bakfjører til 240 foran

Senkeklosser bak

Letting (ut med interiør og asfaltmatter)

Av med henger feste

Nye polyuretanforinger

Framfanger(stygg audi a4 fanger)

sette inn noen stoler jeg har i garasjen

Sparkoratt (har nav)

 

Men alt tar tid, for har pr. dags dato ingen jobb. så budsjettet er ganske lite akkuratt nå:P

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil selge hele bilen! men blir solgt som delebil da den hadde fått en trøkk, møtte lage noen nye hull i forstillinga siden kaross var skeift. skal få hele bilen 3-4000,-

 

JDM, skulle ha litt japse drift stuk, nesten litt rat.

 

skrik hvis noen vil ha den, utrolig kule biler og masse gode deler på denne bilen. 99% rustfri.

selges til fordel for 240:D

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår