Efenn Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 vurderer å kjøpe meg en s13 silvia som banebil, har hatt vanlig s13 før. Men lurer på hva som er forskjellen? det jeg vet er forskjellig er at det sitter 2.0 liter turbo istedet for 1.8, også utseende foran. Er det noe mere som er forskjellig? Eventuelt hvor mye hester skal motoren tåle uten at det egentelig skal ryke noe på silvian? uten at man da har smidd innmat. Og hva sitter det orginalt i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Du får PS13, RPS13 etc med SR20DET istedetfor CA18DET på de siste årgangene eller åssen det nå henger sammen. Men dette kan jeg fint lite om. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg