AudiSQuattro Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 har en 99 modell laguna. de som kjenner denne bilen vet jo at det er et frontsett originalt foran med høytaler i døra og diskant. nå har jeg kjøpt magnat høytaler til døra, men jeg har kjøpt koaxial eller hva det heter med diskant i høytaler. kan jeg bare plugge ut og bytte høytaler forde ? eller må jeg finne et delefilter ? noen som vet eventuelt hvor det ligger ? takker på forhånd på svar :) er bare 16 år og overtatt bil av mor å far så er ikke akkurat erfaren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Du skal ikke trenge delefilter da. Jeg har Magnat høytallere også og mine er det integrert delefilter i. Bare å døtte på ledningene. Men såklart, Ta bort gamle høytallerne først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg