Lasse J Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Hei. En kompis av meg har en Golf 3 som har begynnt å fuske litt. Problemet er at når bilen er kjørt i 5-10min så kan bilen finne på å dø helt ut.. helt uten forvarsel, som om noen skulle vridd om tenningen i fart. Det som er så rart er at man kan file på startmotoren i sikkert 20min uten livstegn fra motoren etter den har stoppet. Bilen starter helt fint etter at den har fått stått seg kald. Har tenkt å begynne å feilsøke nå i nærmeste fremtid, så ønsker jeg bare noen tips fra dere hva jeg bør begynne på. Bilen har jo gnist når den startes kald (men mister den etter 5-10min?) Coilen skal ha strøm (skal kontrollmåle dette) Kan det være tett bensinfilter? Kan det være ECM-releet? Sliten bensinpumpe? (klarer ikke mer en 5-10min?) Tennpluggene som streiker når di blir "varme"? Takk på forhånd! lynzerk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg