Fjeldsol Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Hei! Kjøpte meg for noen uker siden en A4 1.8t og alt så ut til å funke helt fint. På kjøreturen og hjem, fikk jeg aldri følelsen av noe kick fra turboen.:hvaskjera Det er montert turbotrykksmåler i bilen og den virker som den skal. Derfor lurer jeg på hva turboen egentlig skal lade på orginalt, da min lader på 0.2-0.3 bar. Kan ikke tenke meg til at dette er alt bilen har å gi.:adolf: Bilen er ikke chippet, og er helt orginal. Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Turbotrykket skal vel ligge rundt 0,3 - 0,4 originalt og rundt 0,9 - 1 på chippede 1,8T. Når det gjelder vag sine motorer hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 orginalt så skal det være 0.5-0.55 ved maks belastning. 0.3 tyder på safe mod. dvs at det ligger en feil i systemet.. Du får aldri noe turbokick på disse ved orginal trykk ihverfall :) Drar jevnt og trutt. Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 0,3-0,65 ved max ladetrykk, dette er i orginal utførsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg