Billie Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Heisann. For et par dager siden startet jeg min Golf3 92 1,8 GL. Den gikk fint i 5 minutter så døde motoren. Kun tenningen som stod på. Vi fant fort ut at bensinpumpen ikke slo inn, og slangene var knusk tørre. Ingen bensintilførsel. Så kjøpte vi nytt bensinpumperele og satt den inn, da startet bilen og gikk fint. Startet den opp et par ganger og så plutselig døde motoren igjen. Samme feilen som før. Mistet også blinklys på bilen. Har noen peiling på hva det kan være og eventuelt hvor mye sånt kan koste hvis man må på verksted med det? håper på svar mvh Kim ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 sjekk sikringen på bensinpumpa.NR 18. Den gikk på min, så fant jeg ut at pluss ledningen til pumpa fikk jord en plass. Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 kansje motorstyringsreleet...eller så bytt pumpe Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 TIPS: Før du kjøper ny pumpe, ta en ledning og sett på + på batteriet, og sett på den oransje ish ledningen som går til bensin pumpa. Da hører du med engang om pumpa går eller ikke. Surt og kjøpe ny for 2-3 tusen, og enda ha det samme problem ;) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=919280004&Group=13677 pumpe med hus... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg