245tic Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Hei. Vurderer å kjøpe en dele bil for en billig penge for å få motoren og litt, men han som skal selge den har gjeld på bilen og selger derfor som delebil. MEN jeg vill ikke ha noe med den gjelden å gjøre. Den blir fortsatt på gammel eier? Eller?. Kan jeg vrake bilen når jeg er ferdig med den? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Kva slags gjeld? Er det pant i bilen via eit billån, vil gjelden følge bilen. Er gjelden mindre enn salgsprisen? Er ikkje akkurat uvanligt at det er pant i bilen ved billån. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 De kan vel ike gjøre annet enn å ta bilen, og har du allerede vrak den er jo ikke det noe problem. Er du ekstra lur, kjøper du bilen av han, men ikke omregistrere den, for så å vrake den Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 De kan vel ike gjøre annet enn å ta bilen, og har du allerede vrak den er jo ikke det noe problem. Er du ekstra lur, kjøper du bilen av han, men ikke omregistrere den, for så å vrake den Det jeg lurte på og gjøre :), men tror det er bare no kødd med hele bilen. Liten luring han som tilbydde meg den Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Eg hadde nok holdt meg unna! Heftelser på ein delebil høyres ikkje bra ut og er eigaren ein luring=ikkje bra! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg