Møllen Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 (endret) Har en Sierra OCH 2.0 liter Injection som ikke orker å gå skikkelig på tomgang. Noen ganger så virker det som den skal stoppe, batterilampa går på og bilen klarer så vidt å harke seg opp igjen, så kan den gå normalt igjen. Begynt med detta i dag. Klør meg litt i huet på hva det kan væra. Endret September 22, 2010 av Møllen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 86 mod? Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllen Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 90 Mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Jeg hadde samme problemet. Nå er det bare enda verre, og nå går den ikke i det hele tatt på tomgang. Hva kan det være? :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllen Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Virker som et syndrom, prøvd å gjøre rein tomgangsregulatoren? :) Och eller Doch? Du har innsprut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Nei, har ikke prøvd noe. Jeg har forgasser og automat gir. Får vel prøve å stille på tomgangs skrua Men det varierer, av og til er bilen helt fin, og av og til ikke. Merkelig greier. Lurer på om det er noe med at motoren er kald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 funnet ut noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg