Gå til innhold

Ønskes kjøpt: Opel Calibra 2.0 16V

Ranger emnet

aleks104

Anbefalte innlegg

Originally posted by bj0LL

Den er ikke min. Jeg bare fant en bil til deg Aleks..

Du får ringe han og høre, men det ser jo ut som den er på Moelv!

-Bjørnar

tror dette er svada..

aldri sett denne bilen i moelv.. og moelv er i hedmark ikke oppland som det står i annonsen.. :rolleyes:

Jeg er selv fra moelv og har aldri sett denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

og moelv er i hedmark ikke oppland som det står i annonsen.. :rolleyes:

Hehe, DET stusset jeg over og..

Edit: Et lite søk på telefonkatalogen.no viste at fyren bor i hunndalen (gjøvik).. bare rot dette :)

'85 Audi 100 quattro

x - '84 BMW 728i

x - '90 Honda Accord 2.0

x - '85 Audi 90 2.2

x - '86 Golf GTi

x - '91 Toyota Corolla xli 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik så hadde jeg visst om denne bilen her om den hadde gått i moelv. MASSE opel calibra her, men aldri sett den der. Så det der er nok bare svada.

(godt mulig han bor i moelv men at bilen står i oppland altså men.. ikke godt å vite før man har ringt....)

Visste ikke at calibra kom med 4x4 uten turbo jeg???

Men så har ikke jeg peil på opel i det hele tatt så... :rolleyes: :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både turbo, 16v og 8v kom med 4wd.

Men at man kan regne med MINDRE ventetid om man vil ha den ombygd til trimma turbo enn original turbomotor er jo litt interressant.... til SAMME pris. Sitter vel et slags "kit" på den eventuelle motoren nå da, og så skal de sette den nedi, og så gjøre den original... Jaja, det går jo... Men, men, går jo an å ringe da, hvis man vil ha slik bil, og prate litt med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider