Mercedes300TD Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hei jeg har en 106 1993 modell. Er helt blank på dette, men hva må jeg bytte ut i motoren for og få turbo? ell evt hva trenger jeg? Vil ha "phhhsssjjj" lyden :P Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug106turbo Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Hei jeg har en 106 1993 modell.Er helt blank på dette, men hva må jeg bytte ut i motoren for og få turbo? ell evt hva trenger jeg? Vil ha "phhhsssjjj" lyden :P Takk for svar :) Hei, Det kommer litt ann på hvormange hk du er ute etter?? Man kan ta ut ganske mye hk før du må bytte inn mat i motoren. Å få dump lyden må du ha ett vist over tyrkk i motoren. Men det koster litt vist du bare skal ha det for lyden. Siter 106 Rallye T 8v http://Www.Vts-Racing.no/forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg