bilint Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 hei. har akkurat kjøpt meg en 940. men når jeg starter bilen når den er kald går den fint helt til motoren blir varm. da stopper den og jeg må vente cirka 1 min. for å starte den igjen. går ikke an å starte den rett etter, må vente 1 min hvertfall kanskje lenger.. har ikke tatt tiden på det. har lest litt og lurte kanskje på om det var bensinpumpereelet eller noe sånt eller selve pompa? eller om det er luftmengedemåleren? trenger hjelp! vil gjerne ha min 940 til å gå fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilint Skrevet September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Ingen som har svar?:( i stad kjørte jeg en liten tur og når jeg stoppet den og så ville den ikke starte med en gang igjen. da måtte jeg vente noen min igjen.. kan det ha noe med kaldstartdysa? at den henger igjen eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo940GL-eier Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Hadde akkurat samme symptomer på min 90mod 940 GL. Stoppa i tide og utide (gjerne i trafikkmaskinen i Oslo midt i rushen). Da var det bare å vente 1 minutt og så starte opp å kjøre videre.... :thumb Skifta bensinpumpe rele som ligger under askebeger foran girstanga. Ingen stopp siden. Jeg regner med at du har funnet ut av dette da det er en ganske vanlig feil og er nevnt i mange tråder her inne. Men jeg ville bare legge inn et svar til deg for sikkerhets skyld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valiants Skrevet Desember 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 Jeg hadde samme feilen selv, og bytte av det nevnte releet fikset problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg