kalosturbo Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 (endret) Etter å ha prøvd ut turbo-ombyggingen på Kalos'en min har jeg funnet ut at motoren ikke er helt klar for tvungen luft-tilførsel og dermed må jeg kaste i en annen motor en gang i fremtiden. Vurderer derfor å selge dette: - Oljekjølerkit ( veil 1390,-) 30x14x5cm, blå med 2 150cm stålomspunnede slanger, sandwichplate med følere (oljetemp+trykk) og inn/ut til kjøler. - Kjølevifte 10" ( veil 399,-) - Bredbåndslamda ( veil 1790,-) Med lambdasensor (Bosch LSU 4.9) fra 10-20 AFR med Auto Gauge måler "smoke"serien. - Intercooler ( veil 1690,-) 450x300x76mm, lakkert hvit, tåler 600hk, lavt trykkfall (0,03 BAR ved 1 BAR) - Bensintrykksregulator ( veil 999,-) 0-5 bar, med "Earls-koblinger" og manometer og noe bensinslanger. - HKS tilleggs-sprut ( ca. 2000,-) Styrt av turbotrykk, 2 stk dyser (vet ikke hvilke merke) med styringsboks. - Boostcontroller ( veil 390) - Ymse silikonslanger ( ca 1500,- ++) 50mm og 63,5mm blå rør, 90 grader, 45 grader og rette. - Turbotrykksmåler ( veil 299,-) 1 BAR vakum til 2 BAR trykk. Auto Gauge "smoke"serien - Oljetrykksmåler ( veil. 399,-) 0-7 bar Auto Gauge "smoke"serien - Oljetempmåler ( veil. 399,-) 40-150 grader Auto Gauge "smoke"serien Alt selges samlet for h.b.o. 4000,- Kan også slenge med turboen ( KKK K03-003 ) om det ønskes, samt downpipe og original manifold ( Golf III, AAZ motor, 75hk TDK ). Litt slakk i turbin (side til side), trenger nok en overhaling. Bilder kan sendes på e-post etter forespørsel... se evt. på min prosjekt-tråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/244601-kalosturbos-turbokalos-b12s1-magnat-high-end-stereo.html E-post: kenneth.myhrvold@gmail.com Tlf: 90230334 Endret September 17, 2010 av kalosturbo Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Ingen som skal bygge noe turbo i bilen sin til vinteren?? ;) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Hva skal du ha for Ic'n? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Selger desverre ikke enkelt-deler, bare samlet :) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Turbo (KKK K03-003) Intercooler: Dumpventil, T-stykke+moe silikonslanger: Sandwichplate m/ oljekjølerslangene+følere: oljekjøleren: målerne (oljetrykk+temp,turbotrykk,lambda) tilleggssprut-innsats med dyser+silikonbend: Festebrakett til oljekjøler+intercooler: Ikke bilder av bensintrykksregulatoren, men den er ubrukt. Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 (endret) Slenger ut et lite bud jeg ;) 3000,- inklusive turboen... Kunne evt. lagt ut et bilde av regulatoren el? Endret September 22, 2010 av sierrra89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Bud notert. Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Hører jeg 3200,- ?? :) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 3200 for alt her Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Da var budrunden i gang :) Bud notert! Skal ikke hale dette ut i endingen, så de som har lagt inn bud må vente i laaaaang tid før jeg selger det. Om det er ok for budgivere så avslutter jeg budgivningen fredag klokken 23.59, der den som har det siste gjeldende budet vinner! Høres det greit ut JvhCossie og sierrra89 ?? Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 den er grei :) 3400kr fra meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Da ble det liv her gitt :) bud notert! Hører jeg 3500,- ?? Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Her er det bilde og info om det meste som er til salgs her.... http://www.torshovbil.no/sider/Katalog.html Side 34-35 (intercooler,vifte,dump,boost-controller,oljekjølerkit,bensintrykksregulatoren) Side 37 (silikonslangene) Side 38 (lambdasensor+måler) Side 39 (AutoGauge-målere "smoke",oljetrykk+temp+turbotrykk) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 bump :) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalosturbo Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Liten endring i budrunden: - En budgiver har trekt seg, så nå er det 3200,- som gjelder... Løp og kjøp! Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg