toofastin Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 (endret) Hei. Har en volvo 740 b230et. Har hatt et problem med bil en god stund, å det er at når jeg drar turtal på bilen så får jeg ikke mere en 3000om, det er akurat som om bilen sperrer der. å bilen ryker. Det er akurat som om det er en turtal sperre. Håper på hjelp og råd straks :) siden jeg har tenk meg på treff i helgen. Selv har jeg prøvd å byttet: Luftmegndemåler Dyser Hjerne fordeler lokk plugger/ledninger coil å mer. Endret September 16, 2010 av toofastin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catpower Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 sjekka turbon ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Prøvd og sjekka luftfilteret? Har vært borti at det er tett nokon gonger. Og då stopper det på ca 3000 og ryker godt ja. Siter vw corrado turbo (solgt) bmw 730 e32 (solgt) Volvo 240 turbo (til salgs) Bmw 325/m3 e36 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg