Jump to content

Katalysator MGF

Petter82
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By NOCLUE
      Ja, jeg kan NULL ting om biler, så da må jeg bare spørre.
      Er den første "potta" på dette eksosrøret en katalysator? Hva er så den andre potta lengre oppe?

• By Canook
      Har en 2002 307 som bynte med  feil kode "katalysator feil" ... Bilen gikk men så vit.... Bytte coil pakke og plugger. Fikk "economy mode" feil da og klar ikke start bilen. Ved avlesing fikk tennings feil som melding på avleser....  Er det noen som kan hjelp med info, erfaring, evt en flink peugoet man som kan hjelp med dette???

• By skogs
      Jeg blir kjørende uten katalysator ca en måneds tid nå i min Celica GT4, og er litt bekymret for hva det kan skape av konsekvenser. Jeg bor i Åsane, og kjører forbi et kontrollpunkt hvor vegvesen står støtt og stadig og kontrollerer lastebiler, så jeg vil ikke tro det er umulig å bli vinket inn der for en teknisk kontroll. De har en kontrollstasjon noen hundre meter unna, og jeg vil tro de kan geleide folk direkte dertil for grundigere sjekk.

Hva er worst case hvis man blir fersket uten katalysator?
    • By xr4ti
      Skulle bytte flexovergangen på det høyre fremre eksosrøret,det som er foran katten. Ble forbauset når jeg kikket inn i katten, den er jo for svarte tom, eller er den det?

Kan kjernen løse seg opp og bli blåst videre bakover i lydpottene?

Sist jeg hadde den på PKK så var den helt på grensen når det gjaldt CO. Kattene har rullet 230K og har aldri vært byttet.
      Noen som kjenner til hvordan disse kattene skal se ut og kan fortelle meg om denne er kaputt?

• By WhiteRaven101
      Golfen min en Golf 3, 1994 (motorkode AAM), 1,8L automat, fusker på tomgang (ved kaldstart), har dårlig pådrag ved lavere turtall og lugger litt ved daglig kjøring. Problemet har vart i et år omtrent.

Trenger litt hjelp til å bestemme hvilke deler jeg skal kjøpe. Kjøper ikke originalt da dette er for dyrt for en så gammel bil. Blir Biltema

Har lyst til å prøve å bytte coil, lambdasonde og LMM, for å fikse problemet.

Hvilken lambdasonde skal jeg velge hos Biltema? Hvor får jeg kjøpt LMM?

Ellers noen tips til hva som kan være årsaken til fuskingen? Har sett at noen nevner veivsensor (?) og katalysator. Kan dette også være deltakende årsaker hvis de er defekte?

På forhånd takk for svar

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy