Scorpion Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 (endret) BMW 535i 1990. Alt utstyr, skinn stoler og baksett (har også døretrekk), kvasskam, forsterket lager og kortskift gir. Trenger bare turbokit :) Ikke godkjent pga ruster på kanalene og jekk feste. Bilen har ikke vært på EU kontroll men er skilt og veiavgift... Powerflex i understellen, lakke, nye deler+++ :wink: Bilen har vært automat sitter differensialen igjen. Da er det vel 3.91 utveksling i sperre diffen. (bruker kamera på mobilen) 3 nye bensinrører er på plass med bare hånd arbeidet :) Endret Februar 13, 2011 av Scorpion Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Venter på deler hjullager, osv. fra schmiedmann. Ikke lenge til en EU kontroll men bør titte i forstilling når bakstilling er montert... Det er bare nye deler i bakstilling og ny plate i travel sin feste. Skal sveise i kanalene. Forslag i lakk, osv... ;) Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 ... Forslag i lakk, osv... ;) Hadde det vært meg som skulle velge lakken, ville jeg gått for f.eks. Candy Apple Red eller noe. Deilig, deilig farge... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 (endret) Candy Apple Red, hmm :) Endret Februar 13, 2011 av Scorpion Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Da interiør på plass! Bakstilling montert i bilen :wink: Også tanken er montert i bilen :applause: Alle foringer i forstilling er greit men ikke de kasterstage foringer som står på travers. Bremseskivene må skifte også... Syns det blir bra med hammerlakk i kanalen :) Venter på deler fra koed :) Så blir motivasjonen til å jobbe med bilen for fullt! Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Liten oppdatering... Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VENTOFAN Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 liker prosjektet ditt, stå på :) ikke mange døve som , har prosjekt her ... Siter VW GOLF CL--- Vw Golf PINK FLOYD *solgt*----Vw Golf Cl** VRAK** Audi A4 B5 1997*solgt* TOYOTA corolla 1,4 vvt-i**SOLGT** Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raatentaa Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Bli ferdig da din dust, du bare drar ut tida :D hehhehehehheeeeee:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Bli ferdig da din dust, du bare drar ut tida :D hehhehehehheeeeee:P Haha, stresser ikke :p Koed.no er så treg med deler... Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskk Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 blir tøft! bare å stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Det ble slik, bare skjermene og panser :) Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg