Tussi Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 hei.. har du noe primera sidekjørt ? ta gjerne kontakt på pm eller telefon 47302761 ... m.v.h truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hei. Om jeg ikke husker helt feil, har jeg ett sett sideskjøter til p10 liggende. Skal få sjekket det opp om du er intressert. Holder selv til i Moss. Sideskjørtene er sorte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hei. Om jeg ikke husker helt feil, har jeg ett sett sideskjøter til p10 liggende. Skal få sjekket det opp om du er intressert. Holder selv til i Moss. Sideskjørtene er sorte ;) pm sendt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg