Scorpion Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 (endret) BMW 535i 1990. Alt utstyr, skinn interiør, kvasskam, forsterket lager i motoren, kortskift gir, portene i topp og tykk topppakning. Trenger bare turbokit. Bilen har vært automat sitter differensialen igjen. Da er det vel 3.91 utveksling i sperre diffen. Ikke godkjent pga ruster på kanalene og jekk feste. (bruker kamera på mobilen) 3 nye bensinrører er på plass med bare hånd arbeidet :) Endret September 12, 2010 av Scorpion Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 (endret) Venter på deler hjullager, osv. fra schmiedmann. Ikke lenge til en EU kontroll men bør titte i forstilling når bakstilling er montert... Det er bare nye deler i bakstilling og ny plate i travel sin feste. Skal sveise i kanalene. Forslag i lakk, osv... ;) Endret September 12, 2010 av Scorpion Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg