Aneich Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 hei jeg har en sierra sedan 89mod, og har tatt av vindus viskerene fra viske-motoren til frontlyktene, og lurer på om jeg må gjøre noe spesielt for å hindre at det kommer ut spyleveske ut av dem? kan jeg bare ta noen strips å feste viskerene en plass som ikke er synlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Burde ikke være det, men du kan jo blokkere slangen fra pumpa da og nappe av ledningen så du ikke får spruten ingensteds. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Løsningen er enkel Du trenger: Kniv og gaffateip Kapp slangen og tett med gaffa. Kalles også ofte duct-tape eller sølvteip. Gjorde jeg på bilen min. Fortsatt tett.... Konklusjon: gaffa er makt :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Det letteste vil nok være å bare blinde av slangen....Stapp ei kork av nå slag i slangen..... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 takk for tipså, va litt ursikker hva jeg skulle gjøre. Men tru det ska gå bra nå :) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg