Viffer78 Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Hei. Har problemer med viften i varmeapparatet på min 03mod Volvo V40 1.6 Først gikk viften kun på stillene 4 og 5 (altså på maks og kunne heller ikke skrues av) og neste gang vi skulle bruke bilen var viften "død" Mistenker motstanden er ødelagt,men volvo kunne ikke svare meg uten en diagnose test. (Har også sjekket sikkringene etter viften døde,men de er like hele) Prøvde å måle motstanden med multimeter,men fikk ingen utslag.... Målte 12V inn... Noen som har vert bort i lignende? Mottar svar med stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paallae Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hei En kamerat av meg har et prob med sin vifte. Den går for fullt uansett hvilken stilling den står i. Han har fått høre at det kan være en motstand som er skylden. Vet noen hvor denne sitter? Han har en 2001 mod V40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre123 Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 hei, har du funnet ut hvor den sitter ? har samme problem med min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre123 Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 har du løst dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laff111 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Den sitter bak platen under hanskerommet som er festet med 2*stjerneskruer, Motstanden ser du da kontaktstykket på og den sitter også med to skruer mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuty Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Har omtrent samme problem nå. Var det denne motstanden som var problemet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg