Go-carter Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Hei, Naboen har en russebil som han skal kvitte seg med. Så jeg skal prøve å hjelpe han med å få den i gang. Den ble kjørt dit den står, så i -teorien- skal den fungere. MEN! Det gjør den ikke lengre. Det skjer ingenting når man vrir på nøkkelen for å starte bilen, bortsett fra at håndbrekklampa lyser(for å vise at det er på, selvfølgelig). Jeg har "tjuvkoblet" starteren, og den fungerer. Jeg har også kobla om bensinpumpereleet(mangla jord??), og bensinpumpen durer nå når jeg vrir nøkkelen(men den kinner fortsatt ikke). Så, jeg tenkte jo at da kan jeg bare tjuvkoble BÅDE starter og bensinpumpe, men neida. Det er ikke tenning på den. De som skrudde på den før var tydeligvis HELT blåst, da de klarte å koble + og - feil på batteriet, på et gitt tidspunkt. Det jeg da lurer på, er om tenningsboksen er brent opp/kortslutta? Eller er det noe jeg har gått glipp av her... Takker for tips :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Står den skikkelig i Park ? evt prøv med spaken i N, kan være neutral safety switch som er ute av justering, eller har tatt kvelden Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Står den skikkelig i Park ? evt prøv med spaken i N, kan være neutral safety switch som er ute av justering, eller har tatt kvelden Ja, det var noe sånnt jeg tenkte også, siden det ikke skjer en skit når jeg vrir om tenninga. Hvor sitter denne bryteren? Noen måte å lure den? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Noen tips? Ser det går en kabel nedover mot girkassa med 4 ledere, er det den som kan være synderen? Eller er det bensinpumpe? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg