fuchsen88 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 hej har en passat 1,8t aeb motor97 mod, har nettopp hatt den inne på verksted og de feilsøkte på bilen min. bilen hakker i det den runder 0,5 bar. og de feilsøkte og sa att den fikk for lite bensin, trykke på bilen er vist 1,5 bar max viss jeg trykker gassen helt ned og holder den der, men da rykker bilen eller rister da. men dette har skjedd etter turbo bytte. men det er jo elektronisk instillinger for å skru ned og opp trykket på denne motoren. så de mente viss jeg fikk ned trykket så ville det ordne seg, lurer på hva jeg skal sjekke eller hva jeg skal gjøre ? noen som har noe tips ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 har brukt vagcom og fant 2 feil her er nr : 17972 og 17967 kan disse ha noe med att bilen går dårlig ??? eller hva betyr de 2 feil codene der egentlig ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg