lroedal Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Subkassen min veltet i går, slik at elementet lå mot gulvet, og lå slik i noen minutter før jeg merket det (hadde på lavt volum). Etter dette fungerte ikke suben, da sikringen var røket på hovedstrømkabelen. Byttet denne, men når jeg starter forsterkeren slår suben konstant bare, dunk-dunk-dunk... Dette selv om det ikke er signal... Da er det vel rimelig å anta at det er forsterkeren som har gått til dundas, og ikke suben? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Knakk du på signalkabelen din? Evt kan jordinga ha løsna Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Forsterkeren ligger under gulvet, så denne ble ikke berørt i den forstand av velten... Dobbeltsjekket jordingen før jeg koplet på igjen sikringen, så denne skal sitte godt som gull! Den er også fetere enn strømkabelen.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg