Rorvann Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Min trofaste Corolla er iferd med å svikte meg ? Når det er kaldt, starter den med en gang men motorfeillampa begynner å lyse etter et par minutter og lyser i 2-3 minutter før den slukner igjen. Når det varmt (som nå) er det vanskelig å få start på bilen. Etter mange forsøk og mange, veldig mange gangers pumping med gasspedalen, starter den. Men jeg må være ytterst forsiktig med gasspedalen hvis den ikke skal kvele seg og stoppe igjen. Motorfeillampa lyser 2-3 minutter før den slukner. Etter det går bilen helt fint. Og, senere start når motoren er varm går også helt OK. Noen som har tips om hva som kan løse problemet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Sjekket batteriet og ladingen? Er det lenge siden olje, oljefilter, luftfilter og tennplugger vart skifta? Oppgi modell og motor, so er det lettere å gi meir spesifikke svar! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg