scanspeed Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hei.. prøvd å finne en plate der det står info om lakk kode på bilen uten hell.. Vet dere godt folk her inne hvor jeg kan finne info platen om lakken? Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hei.. prøvd å finne en plate der det står info om lakk kode på bilen uten hell.. Vet dere godt folk her inne hvor jeg kan finne info platen om lakken? Søk opp utstyrslista di, så finner du det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Søk opp utstyrslista di, så finner du det der... Mja, var det då.. har ikke utstyrslista tilgjengelig.. Men skal svinge innom bavaria så kan vell de hjelpe meg.. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq=faq_exterior#faq_faq_colors Vet ikke om dette hjelper deg jeg? Har funnet den koden på bilen før, men husker ikke hvor. Kan det være "inni" bagasjeluka oppe ved spoileren når man åpner den? Uansett, mener fargekoden på bilen min er 870(electric blue), så det stemmer med det som står der. Lykke til med letingen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg