Mikal B Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 (endret) Har en HPI som jeg desverre ikke har tid til lenger. Nitrodrevet. Er litt usikker på bilens alder, men vil tippe rundt 4 - 5 år. Bilen har vært i mitt eie siden ny. Av deksler har jeg et BMW M5 (følgte med bilen ferdig lakket, men jeg tok vekk de svarte vindus-klistremerkene i frontruten og bakruten, så de er gjennomsiktig) og et Mitsubishi Eclipse som jeg har sprayet og dekorert selv. Det er blitt gjort en del med bilen nå i det siste og jeg har kvitteringer på det meste. Kan nevne litt av det som er gjort: Ny motor fra England (T 3.0 (Denne har jeg kjørt inn og er klar til "vanlig" bruk)), pusset ned og omlakkerte karroseri platen i mørk grønn metallic (original var den lilla). Gearkassen er ny +++. Bilder kommer, mange nye deler :) Kom gjerne med bud, men ingen skambud takk :) MVH: Mikal :) Endret August 28, 2010 av Mikky'en Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 bump Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 bump Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 bump Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg