lermax Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Jeg har div. feil på en 95 2,5 TDi jeg kjøpte. Jeg får ikke på parklysene, men nærlys og fjærnlys virker ( foran ). Blinklys og nødblink er også def. Kan alt dette komme fra bryter modulen på rattstammen? Jeg tok av denne i dag, og renset kontaktene inne bak selve lysbryter armen. Men det hjalp ikke desverre :( Ev. hvor kan man få kjøpt en ny slik modul? Pris? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Skroten har de til en billig penge tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Skroten har de til en billig penge tenker jeg :) Men vil ikke man bare ende opp med en som kanskje er på tur til å ta kvelden også? Har fått intrykk av at dette var en svakhet på disse bilene da? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Jeg ville ha sjekket relé om det ikke var sikringene. Funker parklyspærene når du setter på kjørelys? Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Jeg ville ha sjekket relé om det ikke var sikringene. Funker parklyspærene når du setter på kjørelys? Parklysene fungerer heller ikke nei. Men hvilke reler er det? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Jeg hadde tilsvarende problem med gamle bilen. Da var det en ledning i kontakta til lysbryteren som hadde svidd seg. Kappa den og lodda inn ny bit og lysa kom tilbake igjen. :) Ny bryter koster vel rundt 700,- på møller sist jeg sjekka. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 eventuellt kan du kjøpe en bryter som virker av meg for kr. 300 pluss frakt. Edit: den bryteren jeg har stammer fra en Audi 100 c4. Tror den er lik, men kan ikke garantere dette. mvh movikong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Vet ikke om jeg må krysse samme min gamle brytter box, med en nyere p.g.a. kruskontroll osv.??? Jeg har jo 4 store kontakt punkter bak på bryterboksen min. Skal få tatt noen bilder da! Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Bilen bryteren min er tatt fra mangler dessverre cruise kontroll... har du det på bryteren din tror jeg at jeg må melde pass. Beklager i så fall maset... mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Bilen bryteren min er tatt fra mangler dessverre cruise kontroll... har du det på bryteren din tror jeg at jeg må melde pass. Beklager i så fall maset... mvh movikong Mulig man kan mix til dette da ;) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 2 bilder da. Fra toppen av bryter boksen. Fra venstre side. Der er det en ledning ( grå med gul stripe ), som er kuttet. Men jeg kan ikke se noen annen ende som kommer sammen med resten av ledningene til bilen da???? Noe som har oversikt over farge kodene her da??? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 2 bilder da. Fra venstre side. Der er det en ledning ( grå med gul stripe ), som er kuttet. Men jeg kan ikke se noen annen ende som kommer sammen med resten av ledningene til bilen da???? Noe som har oversikt over farge kodene her da??? Grå/Gul - 1 mm - Parking light switch "E19" (Punkt: P) -> Ignition/starter switch "D" (Punkt: P) Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Grå/Gul - 1 mm - Parking light switch "E19" (Punkt: P) -> Ignition/starter switch "D" (Punkt: P) Da er synderen der da. Men hvor skal man starte å lete etter resten av ledningen da. Den ligger ikke sammen med de andre kablene oppe ved rattstammen :( Den så ut til å være kappet med tang også da :( Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Det kan være utkobling av parklysfunskjonen med tenning av, eller rett og slett en parklysledning, grå med strek pleier å være parklys på tyskere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Målte 0,04 volt i den avkapede ledningen, med parklys på, eller nærlys på. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg