Tuningpower Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Hei, jeg skal til å sette inn en GTI motor i min golf 2 Syncro, og lurer på om det er mulig å ta ut motoren uten å ta med girkassa?? evt tips til hvordan jeg kan gjøre byttet lettest mulig? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 lettest og ta ut motor MED girkasse Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 og en anna ting. er ikke brått sikkert motoren du planlegger og dytte nedi har festene til fordelingskassa :) f.y.i Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Nå står GTI motoren fast skrudd til forstillingen, det eneste som står igjen nå er å sveise om eksosen litt, da den orginale kommer i veien for mellomakslingen! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg