B1dik2 Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Hei. Kjøpte meg en subaru justy her om dagen for 2000,- er en 91 mod. med 1.2. motor, og 4wd:D bilen er eu.godkjent i år, og årsavgift er betalt. Problemet er bare at innfestningen på demper vb er gåen pluss en helvettes ulyd fra ene forhjulet. (forrige eier mente det var et ødelagt lager). Planen er å fikse de feilene som er, hvis det ikke viser seg at det ikke er noe mer alvorlig enn lageret forran, og jeg ikke får tak i billige deler til huggern. På grunn av dette og videre planer, så har jeg i kjent stil noen spørsmål: 1. Har hørt det skal være en morsom vinterbil, men hvor holdbart er motor/gir? Og tåler den mange turer i grøft og snøskavler før kaross. kvelder? 2. Har et håp om å finne meg noen brukte felger å pakke på bilen. men hva vil passe? dekk dimensjoner er: 165/65 R 13 ET45 og nav 59,1. Det var alt i første omgang. Skal prøve å ta helga til hjelp å se på lager og innfestning. Så håper jeg noen kan prøve å svare på spørsmålene. Mvh Bendik Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikk Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Må du legge inn bilder av vidunderet :P har 12" felger på pappas justy så du må ikke klage på 13" :P drivverket tåler mye så jo en på et justy forum som hadde turbo og kompressor med ca 300hk, mener det var org drivverk. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 har jo faktisk ikke noen blider av "vidunderet", men blir vel mest sansynlig solgt til naboen, da dama nekter å sette seg i bilen. Og ja, er nok litt før tøfflete.. Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikk Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 har jo faktisk ikke noen blider av "vidunderet", men blir vel mest sansynlig solgt til naboen, da dama nekter å sette seg i bilen. Og ja, er nok litt før tøfflete.. hehe, mye selger du den for? kan jo ikke selge den hehe. må jo ha den i vinter :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har et vagt hop om at e kanskje får me litt nyar bil no. Får sjå d ann, e ha lova Severin at han sku få dn før 3 tusn, om e ikke sku ha den. bi nok nån tusn meir om han ikke ska ha den. Interessert?:D Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikk Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har et vagt hop om at e kanskje får me litt nyar bil no. Får sjå d ann, e ha lova Severin at han sku få dn før 3 tusn, om e ikke sku ha den. bi nok nån tusn meir om han ikke ska ha den. Interessert?:D hadde jeg hatt råd hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 hadde jeg hatt råd hehe Hehe, e tongt å va trygdæ høre e? Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg