crosskar Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 jeg har en 316 E36 1994 mod det er ett eller annet galt med motoren hele 1 gir og noen ganger i 2 og 3 også men mest i 1 gir hopper hele bilen akkurat som om den ikke kutter og kommer og kutter og kommer! skjønner ikke hva det er? den går jo opp i turtall men den jynger som faen når jeg gir full gass! det er sammefølelsen som å sitte å pumpe på gassen FORT! :S håper noen kan hjelpe meg å finne problemet???eller noen kansje vet hva som kan vere galt?? takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 skal jeg bare måle dem og se men alle plugge funket sist jeg sjekket for 4 dager siden men har hørt noen sakt det kan vere bensinfilteret tror du det kan vere feilen? men skal jeg prøve å måle pluggledninga da? og se om det er noen som ikke er helt gode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Mål motstanden i både coil og pluggledninger. Aner ikke hvilke verdier som er riktig på din bil, men det finner du sikkert ut av ved å google :) Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 hvor sitter bensinfiltret a? og er coilen den avlange greia i enden av pluggledninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 ok :-D :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosskar Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 var ingen av delene var faktisk insugs-slangen som hadde sprekt mellom insuget og luftmengdemålern.. er nå fikset :P :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg