Ha6en Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 (endret) Jeg har et speilrefleks kamera jeg bruker alt for lite... Det er et veldig bra kamera! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598176 Du får med veske, fille til å pusse skjermen og en annen dings til å pusse på linsa^^ Har kvittering!! Kamera er 1 måned gammel ca, og brukt bare rundt 4-5 ganger.. Har forsikring på det i 2 år, så hvis du er uheldig å mister kameraet så reparere de det hvis de kan, da har du fortsatt forsikring, eller så får du nytt kamera men da mister du forsikringen ;) Jeg vil ha en bilstereopakke til min Golf mk2 1991;) Vil ha grei bass og vil kunne spille ganske høyt :) Mvh Kjetil! Edit: ingen? Har og flere ting jeg kan bytte, en gamerpc som funker helt greit og drar WoW med full grafikk med rundt 60-70 Fps hvis jeg ikke husker feil. Har og 40" Lcd tv! den er jo 3 år gammel men har fortsatt like bra bilde og lyd, siden lyden på tv ikke er brukt siden jeg brukte andre høytallere;) Endret August 21, 2010 av Ha6en Siter VW Bora V5! Golf II 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Desember 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 jeg har masse men du bor litt langt unna Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromcke Skrevet Desember 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Jeg kjøpte et sånt kamera i går så har nok ikke bruk for det:P men selger en kasse for 1500,- den befinner seg i Sandefjord. Siter Volvo 850 1995mod 2.5l 10v Manuel Mercedes-Benz 190E 1989mod 2.0l Automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Har basskasse og to forsterkere til salgs latterlig billig: http://www.bilforumet.no/bilstereo-salgs/264622-salgs-2-forsterkere-subwoofer.html Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg