slayer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Broren min skal selge denne bilen..den er svart, senket, 17" sommer, 15"vinter, 4xel vinduer, klima-automat, el speil, kjøre computer, regn sensor JBL Soundsystem osv.. Bilder kan mailes til interriserte! Spør hvis det er noe du lurer på ..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hva er så farlig med å legge ut bilder med en gang? Det er jo bare ekstra mas å sende bilder til hver enkelt som måtte være interessert etter å ha lest de to setnignene. Så vidt jeg vet er det lettere å finne interesserte kunder hvis bildene er der med en gang. ¨ Jeg syns det er kjempe farlig.....er du ikke bra eller?! Har ikke bilder på denne maskina dessverre, men de fleste vet vel hvordan en svart 406 ser ut, så da kan heller de som er seriøst interisseret få mail adressa til broren min så kan han maile bilder( han bor 10mil unna meg, så jeg gidder ikke å kjøre 10mil for å ta noen bilder....) Ellers takk for ett meningsfullt innlegg. Nå kan du finne en annen annonse å klage på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg